Sometime life is hard. Sometime life is beautiful. Sometime life is easy. Sometime life is suck. Sometime life is sour. Sometime life is sweet. Sometime life is salty. Sometime life is bitter. Which one is yours now? ;-)

Tuesday, March 13, 2007

Vandaag hebben wij mooie weer!

Deze week hebben wij een lente-achtige weer. Afgelopen weekend hebben wij in onze tuin gezeten, dat hebben wij zo lang niet gedaan omdat het buiten zo koud was. Vandaag ga ik weer naar Dommelhoef om te werken. Ik ga met de bewoners daar iets creatief doen. Lekker weer om te gaan fietsen!

Dit is mijn eerste verhaal dat ik in Nederlandse taal heb geschreven. Ik vind het leuk om mijn Nederlands te verbeteren, vooral de schrijfvaardigheden. Als je de zinnen een beetje raar vindt, kun je wellicht commentaar geven? Dan ga ik de zinnen verbeteren. Het is goed voor me zodat ik mijn foutjes zie.

Vervolg van mijn verhaal.
Als je mijn vroegere verhalen las, zou je weten dat ik op dit moment bezig ben met het zoeken van een baan. Vorige week had ik twee sollicitatiegesprekken gedaan. Ik had er een bij een ziekenhuis in Utrecht en andere bij en software bedrijf C in Amsterdam. Bij het ziekenhuis is het helaas niet gelukt. Ik vind het geen probleem omdat ik het werkzaamheden te saai vind. Het past niet bij mij. Ik wacht nog op een briefje van het bedrijf C. Ik vind dat het gesprek bij dit bedrijf goed gegaan is. Ook de informele sfeer daar vond ik leuk. Duim je voor me? ;-)
Ik heb nog twijfel over het aanbod van een uitzendbureau in Eindhoven. Het locatie is best dichtbij, maar het werk vind ik niet zo interessant. Ik vind het werkzaamheden bij het bedrijf K in Amsterdam leuk, hoewel het locatie ver is. Gisteren is mijn afspraak bij een bedrijf T afgezegd omdat de man met wie ik het gesprek zou hebben, ziek is. Hij zou me later bellen voor een nieuw afspraak. Beslissingen maken en afwachten zijn best moeilijke dingen.

Pffuuff... ik ben een beetje moe om iets te schrijven. Het is best moeilijk omdat ik eerst in Engelse moet denken daarna het proberen in het Nederlands te vertalen. Fijne dag!
== Niels, bedankt dat je me helpt met corrigeren van dit briefje ==

0 Comments:

Post a Comment

<< Home